Laky na nehty Dermacol

Přeji Vám krásný páteční den :) Nedávno jsem měla štěstí a vyhrála u Mila de Illusoire tyto nové laky od Dermacolu. Tři jsou z letní neonové velmi oblíbené řady a čtvrtý One coat má mít extra krycí schopnost už v první vrstvě. Určitě všichni tyto laky znáte a možná jsou i vaše oblíbené. 
Všichni znáte tyto neonové krásné bavičky. Já vlastním dva oranžové a jeden zelený. 15 Candy obsahuje malinké třpytky, které na nehtech nevypadají moc hezky. Nevím jak vám, ale mě se nelíbí. Barva je světlejší než u 02 Orange, ten se mi líbí mnohem více. 17 Kiwi v lahvičce vypadá krásně svěže a jako zelená, po nanesení na nehtech vypadá spíše jako žlutá:(. Štěteček obsahují tenký a malý, lakuje se s nim trochu hůř. Laky jsou po zaschnutí matné. Lakuji vždy dvě vrstvy a postačí mi, možná by neuškodila i třetí vrstva. Vydrží bez odloupání 3-4 dny, čekala jsem, že vydrží i víc. Líbí se mi více odstínu, které Dermacol nabízí a doplním zásoby:) Laky seženete za 39,- 5ml.

 
 
 Dermacol One coat odstín 140 má vysoce krýtí už v první vrstvě. Musím říct, že kryje dobře, ale pro mne to prostě nestačí. Já si klasicky nanáším vždy dvě vrstvy a to i u tohoto laku. Lahvička je mnohem vetší a obsahuje 10 ml. Barva je tmavší než u předešlých oranžových a líbí se mi nejvíc. Lak má štěteček mnohem větší a plochý. Lakovalo se mi s tímto typem štětečku velmi dobře a za mě palec nahoru. Lak byl lesklý oproti menším neonkám. Vydržel bez jakéhokoliv odloupnutí tři dny. Tento lak seženete za 79,-.




O své nehty se vůbec nestarám jen krémuji krémem na ruce a lakuji, proto vypadají jak vypadají :D Oblíbily jste si tyto letní laky? :)




4 komentáře:

  1. Já je mám celkem ráda. Barvičky jsou to krásné, výdrž skvělá, ale docela mi vadí ta pozdější konzistence a aplikace,
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zelený a oranžový mám doma,ale zatím jsem na nehtech nezkoušela ani jeden, každopádně na léto jsem to nádherné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se nemůžu dočkat, až je nalakuji :)! Jen vůbec nevím, co k nim budu nosit :D.

    OdpovědětVymazat
  4. z neóniek mám na nechtoch najradšej ružový, takže tieto odtiene ma moc nedostali:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)