Po čem toužím..

Vítám Vás u nového článku.. Dnešní článek bude přací a konkrétně po čem zrovna mé srdce touží. V pondělí jsem dosáhla osmnáctého roku a zatím žádná změna. Ale projevilo se to v jídle a dárcích:D Dostala jsem milé dárečky, které uvidíte v některém příštím článku. Příští týden mě čekají konečně poprvé za prázdniny nákupy, dostala jsem nějaké penízky, tak si chci udělat nějakou velikou radost:) Bohužel nebydlím ve městě a nemám denně přístup k obchodům ještě, že tak jinak bych tam byla pořád. Bydlím ve vesnici, kde máme sotva jeden obchod s nevelkým výběrem:D Vrátíme se tedy k tomu seznamu přání..:)
Menší taška přes rameno- potřebuji ji nutně k fesťáku, nejsem typ co nosí kabelky s tisíce blbostmi. Vždy si vezmu mobil, peníze, kapesníky a narvu je do kapes a jde se kalit:D Ale přestalo mě to bavit, proto potřebuji nějakou menší taštičku, která mě nebude zbytečně zatěžovat a vadit při užívání si akcí:). SPLNĚNO
Teploučká mikina- mám mikin dost, ale už přišel ten bod mrazu, kdy mě omrzeli a už nejsem v tom TOP stavu. Nevypadají jako za novoty a jsou už trochu horší. Proto si vybírám tu, která mě bude hřát a budu ji milovat. Jsem takový mikino milovník. Někdo je na svetříky a já pro změnu na mikiny:D SPLNĚNO
Plátěnky- zrovna se mi nějaké nové hodí a nemusí být za tisíce, ale stačí za stovky:D
Černé kalhoty- pořád sháním ty pravé, které se mi budou líbit, budou za přijatelnou cenu a sednou mi.
Trička- triček není nikdy dost, baví mě kupovat nové a nové:D K narozeninám jsem dostala jedno moc hezké, které vám ukážu a už mám objednané další s bonprixu. Jejich trička vám můžu jen a jen doporučit! SPLNĚNO

S kosmetikou se chci mírnit, pár kousků jsem dostala k narozeninám a nechci mít vše zaplněné kosmetikou..:)
Po čem touží vaše srdce? :)



5 komentářů:

  1. Tak to dodatečně všechno nejlepší :)! Já bych teď už docela uvítala nějaký kabátek a botičky na podzim :D.

    OdpovědětVymazat
  2. také dodatečně vše nejlepší :) těším se na článek s dárečky :) jinak černé kalhoty za přijatelnou cenu jsem také sháněla dlouho, nakonec jsem pořídila v New yorkeru myslím kolem 500 kč :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný wishlist :) černé kalhoty jsem taky sháněla a po sto letech před pár dny objevila v H&M
    pohodlné černočerné jeggins za 250,- Kč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mikinu bych taky chtěla a na zimu budu určitě nějaké potřebovat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)