Spotřebováno

Vítám Vás u dalšího kosmetického článku :)
Dnešní článek se bude zase po delší době týkat mé spotřebované sbírky kosmetiky.

 Vlasová péče 
Aussie šampon na suché a poškozené vlasy- pro mne nejlepší šampon, krásně vlasy umyje a jsou pak krásně hydratované, hebké a tolik se neničí. Vydrží bez mytí až čtyři dny.

Aussie balzám na vlasy na suché a poškozené vlasy- krásně voní a hýčká vlasy, jdou pak krásně rozčesat a jsou uhlazené bez krepatění. Pro mě TOP balzám.

Avon osvěžující sprej na vlasy s třešňovým květem- voní příjemně po květech a také provoní vlasy, ale ne na dlouho. Nic s nimi nedělal jen provoněl takže žádný zázrak a za mě pro příště NE. 

 Pleťová péče
Nivea hloubkově čistící gel- obsahoval výtažky z magnolie a perličky s kyselinou mléčnou. Výborně vydrbal a vyčistil nečistoty na pleti. Zbavil ji nepotřebného lesku a mazu. Pleť byla po vyčištění krásně svěží a čistá. Za mě určitě ANO

Balea zmatňujicí krém na mastnou pleť- nechutně nepříjemná chemická okurková vůně. Nanášela jsem ho vždy večer a pomalu se vstřebával a vůbec nepomáhal na mastnou pleť. Ráno byla vždy nechutně ulepená a mastná. Za mě už nikdy víc.

Avon pleťová maska pro hloubkové čištění pleti s květem thajského lotosu- příjemná vůně, konzistence byla hutnější, zbarvená do fialova a po čase na pleti zbělala. Pleť byla napnutá což se mi moc nezamlouvalo, ale po smytí krásně vyčištěná, jemná a matná bez lesku. Vždy mi pomohla v období, kdy jsem trpěla na akné. Pro mne oblíbená maska a doporučuji.

Tělová péče
Avon vyživující sprchový gel s pomerančem, zázvorem a kořením- krásně vonící sprcháč, všechny sprchové gely z této řady mám moc ráda a vždy perfektně umyjou a provoní na delší dobu pokožku. Nejlepší doplněk je vždy tělové mléko se stejnou vůní. Za mě ANO.

Avon a PEO spreje na chodidla a lýtka- nikdy jsem na tyto spreje a podobnou péči o nohy nebyla, ale teď v létě je to nutná vychytávka. Provoní a osvěží na delší dobu vaše chodidla a pro mne už je to stálice a must have. Za mě oba spreje velké ANO a nechápu jak jsem bez toho mohla žít:D.

Garnier NEO deodorant- příjemná nevtíravá vůně, kterou mám u deodorantů moc ráda, ze začátku fungoval dobře a zabraňoval pocení, ale pak mi začal dělat nehezké bílé fleky na oblečení a přestal působit proti pocení za mě NE.

Vyzkoušeli jste něco z daných věcí? :)

5 komentářů:

  1. s tím deodorantem od Garnieru úplně souhlasím, na začátku byl super a po delší době jako by už nic nedělal, jen hezky voněl, ale pocení nezabránil :/

    OdpovědětVymazat
  2. hezký článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea gél je super, pekne vonia a pleť je po ňom matná.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Z výrobků jsem měla přesně tenhle GarnierNeo a taky mi dělal strašně fleky, takže za mě taky ne :). Spreje od Avonu na nožky už jsem měla asi 3 různé.
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)