Head&shouldres

Vítám Vás u nového článku,
dnešní článek se bude týkat vlasové péče od značky Head&shouldres. Měla jsem velké štěstí a u Kockandy vyhrála tuhle sadu vlasové péče. Těšila jsem se na testování, ale nedopadlo to tak jak jsem si představovala...
Testovala jsem tuto sadu, která obsahovala šampon a balzám 2v1 proti lupům, šampon proti lupům a tonikum na zlepšení hustoty vlasů.
Šampon proti lupům- okouzlila mě jeho krásná sladká vůně, která ve vlasech jde cítit do následujícího dne. Konzistence je hutnější než jsem u šamponu zvyklá a zbarvená trochu do růžova. Pění strašně málo, na tohle nejsem vůbec zvyklá vždy mám šampony, kde mi stačí kapka a pění krásně, tento je na tom hůř musím vždy nanést víc. Také jsem zaznamenala, když si myji vlasy tak pěna velmi rychle mizí. Po umytí jsou vlasy jemné voňavé, ale hned splihlé. Šampon zbaví vlasy lupů velmi dobře, ale druhý den je už maté nesnesitelně mastné a třetí už si na nich můžete smažit hranolky. Jsem zvyklá, že se mi vždy po všech šamponech začnou mastit až třetí den, ale u tohoto šamponu už je mám strašně mastné druhý. Používala jsem často a vždy mu dávala naději, ale efekt je pořád stejný. Tento šampon za mě ne.
Šampon a balzám 2v1 proti lupům- konzistencí je stejný jako předešlý šampon akorát má jinou barvu vice do růžovo červena. Pění opět hůře, vždy si toho musím vytlačit "tunu", abych mohla mít nějakou pěnu.. Po umytí jsou vlasy strašně zašmodrchané a zakudlané což je úplná katastrofa. Přijdou mi hodně suché jako by je šampon úplně vysál. Bez maštění mi vydržely déle než u předešlého šamponu druhý den ke konci se začínají mastit a třetí den už je musíte nutně umýt. Za mě určitě také ne.
Tonikum na zlepšení hustoty vlasů- konzistence je tekutá a průhledná. Nanáším ho vždy po umytí do mokrých nebo přes den do suchých vlasů ke kořínkům a vmasíruji do pokožky hlavy. Tonikum strašně na hlavě chladí, což není moc dobrý pocit. Voní podobně jako šampony, vůně se drží opět dost dlouho. Někdy mi ta vůně i vadí, protože je to na mě až moc. Za tu dobu používání jsem si žádného rozdílu nevšimla. Já mám od přírody už dost husté a objemné vlasy a toto tonikum nic nedělá.

Šampon proti lupům, Tonikum proti padání vlasů a Tangle Teezer Aqua Splash hřeben.

Podle obalu jsem usoudila, že tato řada bude vhodná spíš pro pány. Nedalo mi to a vyzkoušela jsem alespoň šampon a hřeben.
Šampon mě zaujal vůní, voní jinak než předešlé. Tento je vážně pánský, ale zároveň voní svěže! Vlasy bohužel hodně vysuší, ale naopak se zase tak rychle nemastí. 
Hřeben mi přijde horší než klasický, tento mi vlasy taká a nerozčesává tak jak si představuji. Přítel měl z něho obrovskou radost, protože už mi nemusí krást ten můj a mu ty jeho krátké vlasy netahá a je spokojený.

Máte zkušenosti s některým zmíněným produktem? Pro mne bohužel žádná sláva a zůstanu u osvědčených výrobků:).

Připomínám probíhající GIVEAWAY, která probíhá do 30.1.

4 komentáře:

  1. Zkusenost nemam ale zaujalo me to tonikum proti padani vlasu, asi se po nem pro pritele kouknu. Jinak je skoda, ze ti produkty nesedly.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto vlasovou kosmetiku už nějaký ten rok nemusím. Zaujal mě akorát hřeben, taky jeden pro přítele potřebuju, můj TT mi pořád krade... :D

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že ti produkty nesedly ... já tuto značku nemám moc ráda, také jsem byla vždy nespokojená :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tangleteezer závidím :D měla jsem v plánu si ho pořídit, ale na návštěvě v Praze jsem si pořídila skvělý kartáč a taky už nemám tak husté vlasy, jako dříve, tak se bojím že TT by mi je ještě víc ulízl :D

    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)