Lush radosti

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
jako každý rok jsem neváhala a objednala si také pár radůstek ze slev od Lushe. Jako vždy mi přišel maximálně voňavý balíček s novýma miláčkama. Neumím si představit jak to může vonět v Lush krámku v Praze, snad se tam jednou dostanu. Všechny produkty jsem stihla řádně vyzkoušet a chci se Vámi podělit o své dojmy.


 Tea tree water pleťová voda vhodná pro mastnou a problematickou pleť. S touto vodou jsem už před časem měla milou zkušenost, vlastnila jsem menší 100ml balení. Tento krát jsem zvolila větší 250ml lahvičku. Lush pleťové vody se od všem razantně liší, protože obsahují rozprašovač a dávkují se stříknutím, což u ostatních vod nenajdeme. Pleť. vodu tedy vždy nastříkám na pleť a setřu tamponkem. Miluji ten osvěžující pocit a moc příjemnou vůni. Voda je nejlepší v létě, dokáže mi krásně odmastit pleť na hodně dlouhou dobu a vážně ji mám vždy mnohem lepší a méně pupínku. Pro mne je toto nejlepší pleťová voda a vážně se vyplatí do ni zainvestovat já sehnala toto 250ml za nějakých 150,- v 50% slevách.

 Always look on the bright tuhá koupelová pěna. Pěna je větší než obvyklé pěny do koupele od Lushe tím, že se dá lámat na několik částic Vám vydrží nejméně na 4 voňavé koupele. Tato pěna má vonět ovocně až citrusově. Vážně v ní cítím citrusy a pomeranče. Voda se zbarví do oranžova a vykouzlí vanu plnou pěny, která jen tak nezmizne. Tělo mám krásně voňavé a neskutečně jemné, tohle pěny z Avonu nedokážou! Já si tyto kulaté pěny moc oblíbila už jsem měla rybízovou a ještě mám modré z nebe. Pěnu jsem koupila za nějakých 82,-. 

 
 Brusinková štola je pleťová čistící roládka, která obsahuje mleté mandle, čerstvé mandarinky, sušené brusinky, kakaové máslo a další čerstvé ingredience. Jako první si mě získala ta dokonalá vůně, cítím z ní mandle a nějaké oříšky a je to snad první vůně, která není chemická! Roládu používám 2x denně, ráno a večer. Vždy si trochu vydlábnu, smíchám s vodou a v ruce rozmíchám. Má pleť po této laskomilce jen chrochtá a božsky voní. Roláda dokonale vyčistí mou pleť a hlavně ji teď v zimě nevysušuje. Když jsem začala používat tuto roládu měla jsem pleť v hrozném stavu, všude akné a také stopy po něm a tato roláda mi pleť mnohem vylepšila. Pro mne je toto stálice a určitě si ji příští rok zase koupím. 150,- 

 
Santa´s srub na rty tento krásně svěže červený srubík voní sladce po cole. Obsahuje mini granulky, které na rtech nejsou vůbec hrubé a když si rty třu tak se granulky rozpouštějí. Krásně obrousí suché šupinky ze rtů a jsou opět svěží a hlavně nepopraskané. Je to dražší sranda, která se vyplatí a může se i ochutnat! Teď mám zálusk na Popcorn srubík:D cca 125,-

Kondicionér Retreat mi nevystačil ani na jedno použití, ale i tak jsem ho vyzkoušela a musím říct, kdyby bylo levnější určitě si pořídím plné balení, protože ta dlouhotrvající vůně je nejvíc TOP a vlásky šli krásně rozčesat.

Co vy a Lush?

5 komentářů:

  1. Krásné fotky :-) Lush mám také moc ráda a kondicionér Retread je nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Brusinkovou štolu jsem vyzkoušela a byla moc fajn. :-)
    Jinak věci od Lush teď už moc nekupuji, přeci jen jsou cenově náročnější. Ale určitě si zase někdy nějakou tou voňavou věcičkou udělám radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. scrubík Santa je vážně skvělý, úplně ho miluji! <333
    pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já Lush zbožňuju! :) mám doma spousty vzorečků a bez peelingu Dark Angels nedám ani ránu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se bohužel o vánočních slevách na Lush dozvěděla až jak bylo skoro všechno vyprodané :/ Tak snad si to příští rok už pohlídám :D Jinak Lush krámek jsem navštívila, avšak ne v Praze ale v Itálii. Vonělo to tam opravdu báječně:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)