Novoroční spotřebováno

Vítám Vás u prvního článku v novém roce,
dnešní článek se bude týkat mé spotřebované kosmetiky, ale ještě pro začátek Vám chci popřát jen to nejlepší do nového roku a aby byl tento rok ještě lepší než ten minulý a doufám, že Vás tento blog bude nadále bavit. A teď už k spotřebovaným produktům..
 ♥- za mě nikdy víc
♥♥- dobrý výrobek, který si možná ještě pořídím
♥♥♥- za mě ano, výrobek si určitě ještě koupím
 Rexona Maximum Protection- pro mne nejlepší deodorant, který jsem vyzkoušela. Bohužel trpím na pocení a tento deodorant mi jako jediný dokáže vážně pomoct. Vyzkoušeno i na výšlapu a uspěl na výbornou a hlavně nebarví oblečení! recenze ♥♥♥Dove invisible dry- příjemně voněl jako čerstvě vyprané prádlo vážně mi tento deodorant voněl, věci nebarvil, ale bohužel před pocením mě tak dobře neochránil, spíše vůbec:(. ♥♥Garnier Protection skin- kdysi dávno jsem měla jeho růžovou ségru a sní jsem byla hodně spokojená tak jsem si pořídila i tohohle fialového siláka a ten mi přišel stejně dobrý jako oranžový deodorant. Příjemně voněl, na chvíli mi pomohl před pocením, nebarvil oblečení, ale bohužel dost vysušoval. ♥♥

 Avon povzbuzující čistící peeling- voněl silně po mentolu, obsahoval hrubší zrníčka, která vydrhla pleť do čistoty. Milovala jsem ten pocit vyčištěné pleti a byla tak svěží a voňavá. Tento peeling Vám můžu jen a jen doporučit, tohle se Avonu povedlo. ♥♥♥
Colgate Max white one- před nějakým měsícem jsem se začala více starat o své zoubky. Koupila jsem si tuto pastu za nějakých 80,- a přijde mi ještě horší než obyčejná pasta za 30,- po vyčištění se nedostavil žádný svěží dech a ani při mytí mi nepřišlo, že si čistím zuby nějakou takovou dražší pastou. A bělejší zoubky taky nikde.

 Balea tělová emulze s vůní kiwi- tento krém jsem našla ve starších zásobách, přes krémy jsem strašný lajdák, ale to už možná víte:D. Konečně jsem po x letech dopotřebovala tento. Bohužel jediné plus byla vůně, krém byl hodně tekutý a strašně pomalu se vstřebával co já nemám ráda, ale co bych taky čekala za těch pár kaček.
Lush krájená mýdla Andělský třpyt a Rock star- tyhle mýdelka miluje hlavně přítel, rád se s nimi myje jak tělo tak i ruce. Mýdla jsem vážně moc moc voňavá a vůně vydrží na pokožce i klidně hodiny. Mýdla nevysušují, ale když si myjete tělo tak je jako všechny mýdla pokožka drsnější a není hebká. Moc mi vonělo mýdlo Rock star, připomínalo mi žvýkačky a sladké dobroty. Andělský třpyt byl ovocný až tropický. ♥♥
Avon Miamy party- avon vůně mám moc ráda, tuhle si spojuji s létem byla sladká a zároveň svěží. Nevydržela vonět celý den, byla potřeba se přestříkat, ale pro mne lepší průměr, hned nevyvoněla, ale vydržela. ♥♥
Avon obnovující sprej s keratinem pro poškozené vlasy- příjemně voněl, ale dost podobně jako všechny produkty z této řady. Nanášela jsem ho na konečky a na délky vlasů. Vlasy byly jemnější a lesklejší, ale jiné zázraky nedokázal. Na vlasovku od Avonu už nemám ani pomyšlení. Po jejich šamponech mám vždy strašné vlasy a jsou mnohem horší. recenze♥♥ 
Got2b sprej pro ochranu vlasů před teplem- kdysi dávno jsem ho používala, když jsem si já blbá ještě žehlila každý den vlasy. Teď už na žehličku ani nesáhnu. Tento sprej měl pomáhat, ale přišlo mi, že se mi ještě více teplem vlasy ničily, možná vlasy provoněl, ale nijak neuchránil.
Dove šampon a kondicionér 2v1 pro suché vlasy- tento šampon jsem nadevše milovala. Tak krásné vlasy jsem měla jen po něm. Vlasy se mi vůbec nemastily stačily se umýt po 3-4 dnech a byly pořád krásně svěží a hlavně s objemem. Nejlepší byla stejně ta krásná vůně, která se ve vlasech držela až do dalšího umytí. Určitě doporučuji tyto Dove šampony! recenze ♥♥♥
Aussie balzám na vlasy, které jsou suché a poškozené- tohle je už mé x té balení a ta božská žvýkačková vůně byla opět zaručena, vlasy byly krásně jemně a šly dobře rozčesávat hlavně teď v zimě se mi hodně zakudlávají a tento kondicionér je na to dobrý pomocník. recenze♥♥

Doufám, že se Vám spotřebováno líbilo a užívejte si poslední dny volna:).

4 komentáře:

  1. Hezká spotřeba :-) Ten sprej Guardian mám taky doma a taky mi přijde k ničemu. Řadu na akné od Avonu mám vyzkoušenou a spousta věcí je tam fajn, vyhovovala mi i čisticí maska. Jsou to sice agresivnější přípravky, ale pleť opravdu vydrhnou a ten pocit čisté pleti je pak skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super spotřeba, mě se tolik produktů nikdy spotřebovat nepodaří :) Aussie šampony mám moc ráda :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Tu tělovou emulzi jsem moc v lásce neměla jednak kdžjsem ho koupila byl v pohodě, ale když ležel jen tak ve skříňce takpo pár měsícich ta vůně tak nějak smrděla :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekna spotreba, taky se na ten clanek v brzke dobe chystam.. avon miami mam uz druhe baleni a jsem maximalne spokojena. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)