Radosti za leden

Vítám Vás o nového článku,
v dnešním článku Vám chci ukázat co jsem si pořídila v lednu nebo co mi udělalo radost. 
Jako vždy jsem se snažila zbytečně neutrácet a koupila si jen to co opravdu potřebuji a také dostala jeden opožděný dárek...
Došly mi deodoranty ve spreji, proto jsem ráda vyzkoušela tento od FA a musím říct, že tohle mě vážně před pocením neochrání.. Zase jsem si něco málo objednala od Avonu. V katalogu měly slevu na tento sprchový gel za 39,- s borůvkou a orchidejí. Ta vůně je neskutečná a už se těším až ho začnu používat. Ve slevě jsem si koupila druhé balení depilačního krému, který je víc než dobrý!

 KONEČNĚ jsem po x letech sehnala dobře padnoucí černé kalhoty/leginy, které jsou na gumu a hodně pružné z HM za 349,- za tu cenu jsou perfektní a moc jsem si je oblíbila. Potřebovala jsem nutně sehnat černé tričko bez potisku, já vlastním většinou všechny s potiskem a toto jsem sehnala v NY za 79,-:).

 Přítel mi nadělil opožděný dárek nový mobil:). Je to SONY E3 a mám z něho obrovskou radost:))).
On si nadělil také nový mobil, protože byl šikovný a starý si rozbil a koupil si SONY Z3, který je o hodně větší než ten můj a také lepší:D.

 
 Jednou jsem se zaskočila kouknout do DMka, moc často tam nechodím, protože Rossmann je levnější.. Potřebovala jsem nový kondicionér nebo balzám tak jsem sáhla po tomto od Baley, ale bohužel jsem si vzala nesprávný došlo mi to až doma.. Tak ho mám na barvené vlasy, které barvené nemám:D Druhá péče je od Alverde, ve wishlistu na tento rok jsem měla vyzkoušet vlasovou péči od této značky. Zatím jsem ji použila jen jednou, ale hned mě uchvátila ta pravá citronová vůně a vůbec žádná chemie!
Jedno mé předsevzetí bylo číst a číst a zatím to statečně dodržuji:) Půjčila jsem si tyto dvě knížky, které jsou hodně zajímavé a hodně lákavé. Labyrint:Útěk je i film, který Vám můžu stejně jako knížky doporučit!

5 komentářů:

Děkuju za všechny vaše komentáře:)