Winter favorites

Vítám vás u dnešního nového kosmetického článku,
 V dnešním článku bych vám chtěla ukázat mé zimní oblíbence a zároveň i pomocníky bez kterých se teď neobejdu:).

 Začnu vlasovou péči, mám tady dvě novinky na vlásky, které používám poprvé a jsem z nich nadšená. Největší zázrak je Dove suchý olej, který suchý vůbec není. Má hodně tekutou a olejovou konzistenci. Je hodně mastný, ale vlasy vůbec nemastí. Vždy ho nanáším do vlhkých vlasů po umytí. Nejen, že pak nádherně voní, ale jsou vyživené a krásně hebké! Oblíbila jsem si po nedobré zkušenosti s Baleackým kokosovým balzámem tento pomerančový, který je určený pro barvené vlasy, které nemám:D V obchodě jsem se přehmátla a vzala místo na poškozené tento, ale mile mě překvapil. Je  hodně tekutý což se mi u balzámu líbí, protože ho můžu více rozetřít do vlasů. Strašně příjemně voní po pomeranči a není to žádná chemická vůně, ale pravá pomerančová. Z minulé zkušenosti, kdy jsem měla kokosový tak to byla strašná chemie.. Vůně se samozřejmě ve vlasech udrží na dlouhou dobu. Vlasy krásně zjemní a jdou dobře rozčesávat. Velké plus je, že neobsahuje silikony, za 30,- je to TOP balzám!

Přejdu trochu níž k tělové péči. Hodně jsem si oblíbila tento sprchový gel Dermacol z jejich hodně oblíbené řady Aroma rituals, už po druhé jsem dostala tento k Vánocům tento s belgickou čokoládou, kdysi jsem měla ještě s pistácií. Hodně mě baví ta gelová konzistence, která dobře pění. Nejlepší je na něm ta vůně čokolády připomíná mi to tmavou a také tam trochu cítím i ten pomeranč. Vůně se na těle drží hodně dlouhou. K Vánocům jsem dostala také tuto Avon koupelovou pěnu s vůní perníčků. Na mě je tato vůně trochu moc. Když si s ní dám vanu tak cítím hodně skořice a také minimálně tunu rumu:D. Po čase jsem si na tu vůní zvykla a stala se mou nejoblíbenější. Škoda jen, že na těle ji po koupeli tak intenzivněji necítím, což je to u Avon pěn normální.

 Zůstanu ještě u tělové péče, ale teď to budou oblíbené mazadla. V zimě jsem si oblíbila Dove tělové mléko s bambuckým máslem a vanilkou. Konzistenci je hutnější, mléko se vstřebává strašně rychle a zanechává provoněnou a jemnou pokožku. Bohužel je to s hydrataci trochu horší než u následujícího Alverde máslíčka s aloe verou a mangem.
Máslo má vážně máslovou konzistenci, není vůbec mastný a rychle se vštřebává do pokožky. Jediné mínus u tohoto másla je, že se hůře roztírá. Máslo božsky ovocně voní, cítím tam hlavně mango. Třetí oblíbené mazadlo je opět Vánoční dárek a je to Yves rocher hydratační krém na ruce . Jeho konzistence je hodně hustá, roztírá se, ale bez problému a rychlosti blesku se vstřebává. Nezanechává po sobě žádný film, což jsem si myslela u jiných krému,že to nedělají, ale dělaly. Krém obsahuje výtažek z bio arniky, olej z kopry a řepky olejky, 100% rostlinný glycerin a vosk z karnauby. Velké plus, že neobsahuje žádné parabeny. Po namazání vždy cítím nejvíce med a nějaké bylinky. Ruce jsou po vštřebání krásně jemné,voňavé a hlavně hydratované! Určitě si tento krém po spotřebování ještě určitě pořídím!

Důležitá je v zimě také péče o rty. Já teď bohužel nestále trpím na suché, šupinaté a popraskané rty. Bohužel se toho neumím zbavit a je to pořád dokola. Trochu mi pomáhají tyto dvě mazadla a jeden srubík. Začnu tím nejlepším balzámem, je to od Bione konopná pomáda na rty. Miluji její vůni, ale vůbec se nepodobá vůni konopí a také od něho bylo pár kiláčku. Pomáda je strašně měkká a strašně dobře se na rty nanáší. Vždy mi přijde jako by roztávala, strašně super pocit:D. Hezky mi rty hydratuje a po čase zbaví mých potíží. Další jsou dva noví oblíbenci. První je balzámek od Yves rocher, který voní jako nějaké mandlové mléko nevím k čemu bych správně měla tu vůni přirovnat, ale je strašně jemná a příjemná. Bohužel tento už je s konzistenci na tom hůř. Je tužší a tím pádem se trochu hůře nanáší na rty. Přijde mi, že trochu méně hydratuje než předešlé a také rychleji z rtů mizí.. Jinak jsem s nim spokojená a mám zálusk na nějaký balzámek z jejich nové řady nejspíš šáhnu po jahodě nebo třešni. Třetí pomocník je u mě nedávná novinka. Lush kolový srubík na rty. Jeho konzistence je jemnější než jsem čekala, ale i přes to rty obrousí od suchých šupinek a dodá jim lepší  vzhled. Obsahuje malinké granulky, které bohužel i někdy sním:D Chutná to hodně sladce a hlavně po mé oblíbené kole:). Super věcička, ale bohužel je trochu dražší, chci vyzkoušet i jinou vůní tak snad časem. 

Pleťová péče se mi v zimě hodně změnila, protože se mi pleť změnila z mastné na suchou, proto se snažím používat hlavně hydratační a hodně mastnou péči. Nejvíc mi vyhovuje obyčejný krém za par kaček od Avonu, který příjemně voní a dostatečně hydratuje. Klasika je plechová Nivea, kterou asi nikdy nespotřebuji:D. Vždy si poradí s mou suchou a šupinatou pletí. Nivea je hutná a mastnější, v létě se na ní nemůžu ani kouknout a v zimě je má jasná záchrana. Novinkou je pro mě Lush brusinková štola o, které jsem už psala tady v článku o Lushích radostech . Roládka mi vždy krásně vyčistí pleť a hlavně nevysouší. Miluji její arašídovou až mandlovou vůni a stala se mou stálicí. 

A jací jsou Vaší zimní oblíbenci?

11 komentářů:

  1. Máš super obľúbencov ♥ Ja svoj článok o obľúbencoch chystám dnes, uvidím ako to dopadne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balea balzám jsem neměla, ale měla jsem šampon a úžasný! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchovy gel mam ten samy a od Lush chci uz dlouho neco vyzkouset, ta stola vypada moc dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Suchý olej vypadá hodně dobře, asi se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj mňa zaujal práve ten olej od Dove na vlasy a aj produkty od Lush vyzerajú úžasne! Ja obľúbencov nemám, používam skôr obyčajný mandľový krém na tvár, na vlasy vyživovacie masky (teraz Kallos - silky) a na ruky mám krémik z oriflame, ktorý krásne vonia-milk&honey. :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek, ten olej od Dove vypadá hodně dobře, mám další tip aspoň :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. brusinková štola a scrubík od Lush jsou skvělé produkty :) <3

    OdpovědětVymazat
  8. Aroma ritual je super, mám ten stejný co ty a vždy když ho otevřu tak ho mám chuť sníst, protože, bože, voní fakt úžasně!
    Nějaký krém na ruce od YR bych taky chtěla zkusit a nebo možná i peeling na ruce, který jsem v obchodě taky viděla.
    Výrobky od Lush bych taky chtěla zkusit, ale nějak mě odrazuje cena.. Možná až jednou nebudu vědět co s penězma tak nakoupím Lush :D
    Moc super článek, krásně jsi ho napsala.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám tento balzám tiež a neviem si ho vynachváliť :-) Pekný článok a ďakujem za inšpiráciu na nejaké výrobky, ktoré som si doteraz nevšimla :-)
    Bola by som rada, ak by si sa prišla aj Ty ku mne mrknúť :-) A možno sa Ti môj blog zapáči a staneš sa aj mojom pravidelnou čitateľkou :-)

    http://suesanqa7.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som práve naopak telové masielka od Alverde nemala veľmi v láske, vstrebávanie sa mi nepáčilo, Dove bolo naopak úžasne a tá vôňa sa na pokožke držala fakt dlho, až do ďalšieho dňa, to som fakt nečakala.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)