Novinky za červen

Vítám Vás u nového článku,
po měsíci je tady další článek s radostmi a novinkami za měsíc červen. Strašně to letí a já jsem začala mít opět čas na čtení, proto se tady objeví i nějaké knížky a také pár věci z kosmetiky a i nějaké oblečení. Prostě jsem si v červnu dělala radost:).

 Jako každý měsíc jsem si něco objednala z Avonu. Ve slevě bylo opalovací mléko ve spreji okolo 50,- a chtěla jsem vyzkoušet úžasně letně vonící sadu na nohy s ananasem, ta stála 130,-. Teď si chci dát na chvíli s Avonem pauzu tak jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží.

Dochází mi šampon, proto jsem potřebovala doplnit zásoby na léto. V Dmku jsem si koupila na objem od Garnieru a pro regeneraci 40,-, kterou nutně potřebuji od Nivey 69,- , určitě čekejte recenzi:). V Dmku jsem si ještě koupila odličující ubrousky 32,-, které se teď v létě hodí všude. V Lidlu jsem objevila vatové tyčinky v strašně hezkém obalu a měli tam velký výběr 21,-.

Na léto jsem také potřebovala nějakou menší termální vodu, nejlépe v cestovním balení. V lékárně jsem si vybrala tuto od Avéne za 99,- a doufám, že dobře poslouží. Strašně jsem si oblíbila toto tělové máslo od Neutrogeny, už jsem potřebovala něco hydratačního a doma už mé mléka nebaví a jsou hrozné a ve slevě jsem objevila toto 99,-.

 Strašně jsem si oblíbila věci z Lidlu, oblečení vypadá dobře i kvalitně a stojí většinou strašně málo. Nedávno jsem si koupila dvoje kraťasky za 150,- a další legíny do sbírky jedny mě vyšly na 99,- a už se jich nevzdám:D. Také rádi nakupujete oblečení v Lidlu?

 V Lidlu občas najdu i ve slevách něco co mě zaujme jako je tohle sportovní tílko za 70,- a patero ponožek za 99,-.

Četla jsem Já a pan Darcy, knížka mě úplně vtáhla do děje a přečetla jsem ji neskutečně rychle, vážně mě bavila a já si chci přečíst i další knížky od Alexandry Potter. 
Milenka mého muže byla trochu deprimující a nejraději bych hrdinku někdy zabila a ten konec byl vážně trochu divný, nevěděla jsem co si mám o tom myslet, ale dalo se to od začátku už čekat.

4 komentáře:

  1. Do první objevené knížky od Alexandry Potter jsem se zamilovala, ale všechny další mi přišli tak strašně moc podobné...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja a pan Darcy me zklamalo, naopak Milenka byla skvela a ten konec, parada.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Termální vodu si chci pořídit a oblečení z Lidlu je naprosto skvělé :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. V Lidlu se dají sehnat super věci a díky mé letní brigádě tam mám teď o všem i přehled :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)