Oblíbené laky na nehty

Vítám Vás u nového článku,
v dnešním článku Vám chci ukázat, které laky nosím nejčastěji a které jsou mé nejoblíbenější.
 
Nejraději mám laky na nehty od Rimmelu ve slevě je seženu za pár kaček a jsou extra odolné. Většinou nosím krátké nehty a vydrží mi i týden bez jakéhokoliv odloupnutí. Také mi moc vyhovuje jejich široký a plochý štěteček na který jsem si už zvykla. Nejraději mám mint barvičku 835 Bright back at you , která se hodí k mým oblíbeným černým kouskům v šatníku. Hodně jsem si oblíbila i pískové laky na nehty 005 Total eclipse, které mě hrozně baví a asi ani neomrzí! Klasický černý lak 800 Black out nesmí nikomu chybět, musím říct, že je můj nejoblíbenější a vydrží strašně dlouho. 

Také neodolám červeným odstínům, miluju tento tmavší od Illamasqua v odstínu Throb, který je taky neskutečný držák a má neodolatelnou barvičku. Zrovna teď ho mám také na nehtech. Další můj oblíbený pískový lak je od Miss sporty 4211, je to krásná korálová barvička, která se blýská a září. Poslední můj oblíbený lak je klasická nude barvička Barely there tentokrát od Avonu. Barva je nenápadná a nijak výrazná. Vhodná na společenské příležitosti k šatům a také na domácí nošení.

Jaké jsou Vaše oblíbené laky na nehty?

4 komentáře:

  1. Ten mintový je fakt krásný, mám podobný :). Tuto barvičku prostě žeru!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já kupuju často laky ve slevách. Nechce se mi za nějaký dávat 60 kaček, když je potom najdu ve výprodeji za 25 kaček :D Rimmel laky mám moc ráda!

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké :), bohužel kvůli práci si už nehty nemohu lakovat, tak se se svými lakovými miláčky moc často už nevídám :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)