Avon tužky na oči

Vítám Vás u nového článku,
už delší dobu jsem v katalozích okukovala tyto tužky na oči. Mají velký barevný sortiment a je určitě z čeho vybírat. K narozeninám jsem si vybrala dva odstíny a dnes se na ně podíváme. Koupíte je okolo 60,- až 100,- a mají 0,28g. 


 Na tyto tužky jsem byla hodně zvědavá, četla jsem na ně hlavně kladné recenze. Vybrala jsem si jeden černo-šedý odstín se třpytkami Black Ice a tmavě hnědý matný odstín Cosmic Brown. Více se mi líbí odstín Black Ice, který je oproti hnědému zajímavý, je vhodný hlavně na party, kde zazáří. Tužky na oči jsou klasické vysouvací a nemusí se nijak ořezávat. Obal mají černý, který je u produktů od Avonu klasický a jako bonus, vám vždy přijdou ještě v papírové krabičce. U konce tužek je vyobrazený odstín tužky, řekla bych, že pravému odstínu odpovídá. Tužka je hodně měkká a křehká u líčení se mi stává, že se mi zlomí a to mě dokáže vážně vytočit. Vždy je potřeba nanést více vrstev, abych docílila požadované intenzitě, vážně v jedné vrstvě nestačí. Musím na tužku tlačit, protože kreslí velmi slabě. Nakonec vždy vykouzlím krásnou linku, buď tenkou nebo i extra hrubou podle libosti. Bohužel tužky nejsou voděodolné, ale přes déšť vydrží! Přes den se nijak nerozmazují a zůstávají na svém místě.. Ale také nevydrží věčně, odpoledne a k večeru už ztrácejí na své intenzitě, ale vážně vydrží dlouho a krásné. S odličováním nemají žádný problém a jdou krásně dolů.


Black Ice, Cosmic Brown
 
 nahoře Black Ice, dole Cosmic Brown
 Black Ice

Cosmic Brown
Za mě Vám můžu tyhle tužky na oči vážně doporučit a stojí pár korun v aktuálním katalogu 59,-, já už si brousím zoubky na další odstíny, protože vypadají velmi lákavě.
Máte zkušenosti s těmito tužkami na oči? 

5 komentářů:

  1. Já z Avonu neobjednávám, ale tužky vypadají fajn, hezké barvičky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi tužkami zkušenost nemám, ale už jsem po nich pokukovala, hlavně po nějaké černé a jinak u tebe se mi líbí ta hnědá :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat
  3. ta třpytivá tužka se mi moc líbí :) pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. kozmetiku od Avonu som už dávno nemala, ale recenzia znie naozaj super :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. S Avonem nemám moc dobré zkušenosti:/ ale vypadá zajímavě
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)