Garnier posilující šampon

Vítám Vás u nového článku,
po delší dobře je tady zase recenze, tentokrát na šampon, který určitě všichni znáte. Není to tak dávno co se k nám dostal do drogerií a proplula vlna recenzí. Zrovna mi došel šampon tak jsem si řekla, proč ho taky nevyzkoušet a dnes Vám chci napsat své zkušenosti.
Šampon seženete v jakékoli drogerií okolo 60,-.


Popis: Složení s Fibra-cylanem proníká do vlasového vlákna a rozšiřuje vlas zevnitř. Obohacené o extrakty granátového jablka zanechává vlasy sametově poddajné a hebké. Šampon dodává objem a zanechává hustší vlasy.
Obal je klasický jako u všech šamponu od Garnieru z řady Fructis. Tento je tmavě růžový až do fialova a má 250ml. Dávkování je klasické pomocí otevíracího vrchního víčka, které je trochu nepraktické, protože se občas hůře otevírá. Šampon má dost tekutou a krémovou konzistenci. Zbarvený je do bíla. Hodně mě dostala jeho vůně, je hodně sladká až ovocná. Šampon dobře pění nemám s tím žádný problém. Vůni cítím po celou dobu mytí vlasů, je hodně silná a pronikavá. Po umytí se vůně stále drží i do dalšího dne. Po umytí jsem si vždy všimla, že první den mám vážně mega objem a dost husté vlasy. Od přírody mám objemné i husté vlasy, ale z tohohle šamponu to mám ještě víc. Nemám to moc ráda, vyhledávám spíše šampony, které mi vlasy zjemní a uhladí. Jde vidět, že je dobře vyživí a dodá jim lesk. Teď v létě mám hodně suché vlasy hlavně u konečku, kvůli každodenní koupáni v chloru a také ze slunce, musím říct, že mé vlasy hodně trpí a tento šampon mi trochu pomohl. Jediné minus je, že se mi rychle mastí. Už druhy den je musím mýt znova a to je myji většinou co 3-4 dny, s tímto šamponem to nejde. Jinak jsem se šamponem spokojená a překvapil mě. Už kdysi jsem měla ráda ten oranžový, který voní hodně podobně. Určitě si ho zase někdy koupím, protože stojí za to!


5 komentářů:

  1. momentálně ho používám, sehnala jsem ho v Rosmannu v nějaké akci do 40,- Kč a miluji hlavně jeho vůni <3 vlasy mám po něm krásné, lesklé, zdravější a docela objemné :) jediné mínus je, že se vlasy rychleji mastí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jediné mínus na tomto šamponu jinak jsem si ho oblíbila:)

      Vymazat
  2. tiež ho používam! celkom fajn, ale nič extra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mívala ten zelený, tuším :) teď už používám jen Loreal :)
    ráda bych tě pozvala k sobě na blog na giveaway, je tam i něco málo z kosmetiky :) Odkaz najdeš vpravo v menu :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Je normální, že bych ten šampón chtěla už jen kvůli tomu růžovému obalu? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)