Summer wishlist

Vítám Vás u nového článku,
už delší dobu se tady neobjevil žádný můj seznam přáni wishlist s věcmi, které bych si chtěla pořídit. Zase jsem si jeden vytvořila a chtěla bych Vám ukázat co je už na cestě ke mně a co si chci koupit k narozeninám:).
Tangle teezer- ten co mám teď už težce dosluhuje mám ho už přes dva roky a vypadá už tak jak bych nechtěla, proto si chci k narozeninám pořídit nový třeba tento fialovo růžový nebo se mi také líbí zelený.
Sluneční brýle- když jsem seznam vytvářela tak jsem si je přála a teď už mám podobné doma. Mám je z vinted a jsou báječné.
Suchý šampon- asi jsem poslední smrtelník co ještě žádný neměl, ale vážně ještě jsem žádný neměla a teď v létě na cesty by se mi vážně nějaký hodil, na tento jsem slyšela chválu.
Košile- začala jsem milovat kostkované košile a tahle už je na cestě ke mě a už se na ni tak těším, taky je milujete?♥
Šampon na vlasy- už dlouho chci vyzkoušet šampony už Yves rocher, už kvůli toho, že neobsahuji parabeny ani silikony. Tento je na poškozené vlasy a obsahuje výtažek z jojoby.
Pásek- chtělo by to nový a tento je ještě k tomu puntíkovaný a od kvalitní značky.
Puntikovaná mikina- začala jsem milovat puntíky a ještě nemám v šatníku žádnou šedou mikinu a tato už bude brzo moje:).
Pruhované tričko- miluju kostky, puntíky a proužky. Toto tričko se mi bude vážně hodit a je opět z Bonprixu.
Kabelka- nemám žádnou sportovnější, ale zároveň i trochu elegantnější. Nikdy se mi žádná v obchodech nelíbí, všechny mi přijdou zbytečně předražené a nebo strašné. Tato od Meatfly se mi vážně zalíbila a chci si ji koupit k narozeninám:).

2 komentáře:

  1. Suchy sampon tale zkousim, ale od batiste. Tento sampon od YR jsem mela a je fakt bozsky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný wishlist, většinu věcí bych taky brala a hlavně podobnou kabelku, ve sportovním a zároven
    elegantnějším stylu, mám vyhlídnutou koženou od Nike :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)